Penangan Kari Ayam

Ha..hari nie hubby masakkan kari ayam…awal2 aku dah pesan tak nak pekat2 na……org penang nie kalo buat kari kalo tak pekat tak usah cite lah..aku pulak style suka kari tak pekat sangat yg penting santan lebih sikit…..fuh…hubby aku nie memang pakar masak kari…aku rasa dah 3 tahun aku kahwin sekali pun aku tak pernah masak kari….yelah time aku nak masak je …dia sibuk….time aku masak lemak cili api tak hingin pulak nak menyibuk.

Disebabkan ke power an kari hari nie……petang semua bantai tido….dengan Aina sekali tido petang…..cuaca lak sejuk jer dalam rumah nie…ngantuk jer memanjang.

At last malam , Aina tido lambat…puas layan dia main…….nangis..mengamuk..nak makan…nak nenen…nak toys..nak jalan …. semua dia nak.

Sekian,
cerita di hari minggu….

2 Responses to “Penangan Kari Ayam”

  1. anamiraa Says:

    wah, tukar lagi template.

    akak suka yang ni. sejuk mata memandang..

  2. mamaaina Says:

    sis,
    gatal tangan lah….
    hehehee

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: