Lepas Geram

Hari nie,aku nak lepas geram dengan sterika bengong aku tu….arghhhh..geram nyer..dah tiga helai baju kurung aku jadi mangsa….dah lah baju yang aku gosok tadi baru 2 kali jer pakai…tang kain pulak boleh melekat ngan sterika bengong tu..mengamuk lah aku pagi tadi..pastu hubby boleh perli..nak beli baju baru lah tu…ishh aku bukan nak sgt beli baju baru tapi yang aku geram ngan sterika bengong tu.Hubby kata…nanti kita pi beli lah strerika lain….tension woooo…baju kesayangan ku tekorbon angkara sterika bengong tu…lepas nie memang kena beli sterika baru…
Yang bertambah geram tu,aku punya lah carefull masa sterika tu…takut pisang berbuah berpuluh kali tapi kena jugak…memang sterika tu dah bengong…!!!!!:-(
Sian hubby aku pagi tadi..jadi mangsa aku melepaskan geram..yelah sterika tu bukan faham kalo aku bising2 kat sterika bengong tu…….sorri ek darling…:-)
conclusion,lepas nie aku kena beli sterika baru aka main2 masa sterika kalo carefull pun kena jugak😦..
Sekian..
Citer aku bersama sterika bengong

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: