nak tengok gambar Aina duduk?

Actually,Aina started sit last month, due to mama dia busy so…..sampai lupa nak ambil gambar Aina …sori ek……Depan notebook mama tu dia leka ngadap teletubbies sebenarnya, malas nak on kan kat TV kacau abah dia nak tgk berita, Gambar lagi satu tu time nak makan ubat ,masa tu demam panas…..meraung punya tak nak makan ubat tu…………..

2 Responses to “nak tengok gambar Aina duduk?”

  1. Sya Says:

    waaa… aina dh pandai duduk dh.. hehehe.. baik je aina duduk dpn laptop.. klu dhea, tak sempat mama nak on laptop, dhea dh tekan² keyboard..😉

  2. Bonda^Aina Says:

    mama dia ader sebelah boleh lah..kalo tak habis lah laptop tu jadi toys ditekan2nya

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: